loading...

همیار مارکتینگ | آموزش بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد

بازدید : 573
يکشنبه 13 ارديبهشت 1399 زمان : 1:22

مزایای تبلیغات اینترنتی

امروزه تبلیغات اینترنتی هر روز بیشتر از دیروز در سراسر دنیای تجارت مورد توجه قرار می‌گیرد. با در نظر گرفتن اینکه اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها با مزایای گسترده تبلیغات اینترنتی آشنا هستند و از آن برای ترویج و فروختن محصولات و خدمات خود استفاده می‌کنند، می‌توان گفت که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی به اصلی ترین ابزار بازاریابی در جهان تبدیل شده است.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می‌شود.
( مزایا )


1 – دسترسی گسترده
زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می‌شود، هیچ رسانه‌‌‌ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه‌‌‌ای دیگر از جهان می‌باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه‌ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می‌باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می‌آید.

2 – هدفمندی
در فضای اینترنت، شما با وبسایت‌های و یا کانال‌های تلگرامی‌مواجه می‌شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می‌باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می‌توان به سایتها و یا کانال‌های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می‌دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می‌باشند.

3 – نظارت آنلاین و لحظه به لحظه
در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می‌توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4 – نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه
یکی از مهمترین ویژگی‌های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می‌باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی‌و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می‌تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می‌تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5 – آموزنده بودن
از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می‌تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی‌ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6 – مقرون به صرفه بودن
با استفاده از دیگر رسانه‌ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی‌توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال‌های تلگرامی‌می‌توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می‌بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می‌کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه‌ها بسیار کمتر از دیگر رسانه‌های می‌باشد.

7 – کاربری آسان
تمامی‌انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می‌باشند. در دیگر رسانه‌ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه‌ها می‌باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است. وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می‌گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی‌و یا پیج اینستاگرامی‌برای خودش می‌تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8 – سرعت دسترسی
برعکس شیوه‌های قدیمی‌تبلیغات امروزه شما می‌توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی‌در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون‌ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه‌های مجازی میسر گردیده .
با جرأت می‌توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می‌باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

با وجود آنکه این روش بسیار سودمند است، اما معایب خاص خودش را هم دارد. در فضای اینترنت، بسیاری از مشتریان ممکن است بطور اشتباه اقدام به خرید محصولی بکنند که هیچ گونه تشابهی با ویژگیهای ذکر شده در تبلیغ مرتبط با آن محصول نداشته باشد.همچنین احتمال بسیار زیادی هم وجود دارد که یک مشتری در حین وبگردی از دیدن یک تبلیغ خاص باز بماند. با این وجود، در این دوره، بازاریابی آنلاین یکی از رسانه‌هایی است که با اقبال بسیار زیادی روبرو شده و طرفداران بسیار زیادی برای خود دارد. { مزایای تبلیغات اینترنتی }

پاورپوینت تکنوفوبیا یا فناوری هراسی چیست.
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 2597
  • بازدید کلی : 7235
  • کدهای اختصاصی